27 Μαΐ 2017

Μαστορέματα – Ανακυκλώσεις – Κατασκευές – Επισκευές- ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ



Σε αυτό το Site έχω πράγματα δικά μου που δημιούργησα από Hobby ή ανάγκη όπως έχει ο τίτλος.
// Μαστορέματα –Ανακυκλώσεις –Κατασκευές – Επισκευές -ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ\\

Από τότε που ασχολήθηκα με μαστορέματα πρώτα σαν ανάγκη και μετά από θέληση ότι όλα τα καταφέρνω μου έδωσε αυτοπεποίθηση και ξεδιπλώθηκε ένα ταλέντο πολυτεχνίτη που ως τα 30 μου δεν το ήξερα!
Τις αναρτώ για έναν και μόνο λόγω μήπως από αυτά ή κάποια παράμετρο τους σας δώσει κάποια χρήσιμη ιδέα μαστορέματος, όπως και εμένα πολλές φορές μερικά πράγματα που είχα δει μου δώσανε ΙΔΕΕΣ που ήταν χρήσιμες.
Ακόμα και ορισμένα πράγματα που κάνουμε στους Η/Υ τα θεωρώ ΜΑΣΤΟΡΕΜΑΤΑ. 
Αυτό που έχει αξία επίσης είναι παλιά ή άχρηστα πράγματα για πολλούς να τα κάνουμε χρήσιμα και για ικανοποίηση και από ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ευαισθησία δηλαδή με λίγα λόγια ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
Θα ξεκινήσω πρώτα από τα εργαλεία με ένα βιντεάκι που μαστόρεψα-έφτιαξα.




MΑΣΤΟΡΕΜΑΤΑ - ΙΔΕΕΣ -ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ απλές μεγάλες & με διακοσμητικές διαθέσεις. (κάνε κλικ εδώ να δεις όλη την συλλογή μου)



ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΕΙΣ & από πια υλικά
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΕΙΣ -Δεν πετάμε τίποτα όλα αξιοποιούνται! (κάνε κλικ εδώ να δεις όλη την συλλογή μου)





Επισκευές Διορθώματα (κάνε κλικ εδώ να δεις όλη την συλλογή μου)










Δεν υπάρχουν σχόλια: