BMW - TOYOTA
NEA AΠΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ 8/10/09
- H Ιαπωνική εταιρεία αποχωρεί άμεσα από τη F1
- Φημολογείται ότι επίκειται και άλλη αποχώρηση κατασκευαστή
«Η Toyota παρά την οικονομική κρίση διατήρησε τη συμμετοχή της στη F1 το 2009 θεωρώντας ότι απηχεί στην αυτοκινητική της κουλτούρα. Όμως εξετάζοντας τη συμμετοχή μας το 2010 με βάση την εξέλιξη της οικονομικής κρίσης, αποφασίσαμε να αποχωρίσουμε άμεσα».
Εκτιμάται ότι η χρονιά θα κλείσει για την Τοyota με ζημιά ύψους 8 δις δολαρίων παγκοσμίως.
Οι φήμες για αποχώρηση της Toyota ήταν έντονες στην αρχή της χρονιάς μετά την αποχώρηση της Honda και φούντωσαν ακόμη περισσότερο όταν η Williams αποφάσισε να αλλάξει προμηθευτή κινητήρων.
Καταλάγιασαν όταν η Toyota υπέγραψε τη νέα Συμφωνία Ομόνοιας και ο πρόεδρος της αγ. ομάδας Τζον Χόβετ διαβεβαίωνε σ’ όλους τους τόνους ότι η ομάδα θα βρίσκεται στο grid το 2010 έστω και με μειωμένο προϋπολογισμό. Στο πλαίσιο αυτό είχε κατατεθεί και πρόταση στους Ράικονεν, Κουμπίτσα ενώ την Κυριακή το βράδυ στο Άμπου Ντάμπι ο Κομπαγιάσι έπαιρνε προφορικές διαβεβαιώσεις ότι θα οδηγεί για την ομάδα το 2010.
Η Toyota αγωνίζεται 8 χρόνια στη F1 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Τα ιαπωνικά μονοθέσια εκκίνησαν σε 139GP βρέθηκαν 3 φορές στην pole position, τερμάτισαν 13 φορές στην πρώτη 3αδα αλλά δεν έφτασαν στην πολυπόθητη για τους Ιάπωνες νίκη.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΛΛΑ Η Μercedes ΜΙΑ
object width="480" height="385">
Toyota ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ
Επεκτείνονται πλέον και στην Ευρώπη οι ανακλήσεις οχημάτων από την Toyota, λόγω προβλημάτων στο πεντάλ του γκαζιού.
ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΠΟ ΓΙΑ ΤΣΑΜΠΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑ ΓΙΝΕΙ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου