8 Δεκ 2011

ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΞΩ (πρόλογος)ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΟΥ *KyrAgel*


ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΞΩ



Το έγραψα αυτό το βιβλίο το 2006 και το
ότι είναι επίκαιρο δεν φταίω εγώ αλλά οι
συμπτώσεις και όχι το μυαλό μας…



ΑΘΗΝΑ Ιανουάριος 2006 1

ΤΑ ΜΕΣΑ . . . ΕΞΩ !

ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Το όνομα μου είναι ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ γεννήθηκα 1950 στο
νοσοκομείο της Αθήνας ΜΑΡΙΚΑΣ ΗΛΕΙΑΔΗ οι γονείς μου ο πατέρας
μου ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ και η μητέρα μου ΒΑΣΙΛΙΚΗ κάτοικοι Νέας Ελβετίας
Βύρωνα, ο πατέρας μου Δραπετσωνίτης, η μάνα μου Λευκιανή Πάρου,
επίσης έχω μια αδελφή την ΣΟΦΙΑ δυο χρόνια μικρότερη από εμένα.
Οι παππούδες μου ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ του πατέρα μου, Ανατολίτης και αριστερός
γνωστός βέβαια, διότι αυτός ήταν ο ήρωας που εμπνεύσθηκε ο ΙΑΚΩΒΟΣ
ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗΣ την [ Αυλή των θαυμάτων ] πήρε πολλά στοιχεία και τα μετέφερε με μαεστρίαστο μυθιστόρημα του, όπως και η γιαγιά μου ΒΑΡΒΑΡΑ επίσης έπαιξε στο έργο καθοριστικό ρόλο .Ο παππούς μου ο ΑΝΤΩΝΗΣ της μητέρας μου, δεξιός
βασιλικός και η γιαγιά ΜΙΝΑ που ήταν αρκετά μεγαλύτερη από τον παππού
μου και τον είχε κλέψει έτσι λένε οι παλαιοί εκεί στην Πάρο.
Όλοι αυτοί απαρτίζουν την αρχική βάση της αφετηρίας της ζωής μου.
Αυτά που γράφω εδώ είναι σχεδόν αυθόρμητα όπως μου έρχονται στο μυαλό,
και δεν έχω πολλές γνώσεις συντάξεις, και μερικές φορές ούτε καλή
γραμματική, αλλά νομίζω ότι είναι κατανοητά και απλά, ώστε
να δώσουν όσο γίνεται αυτά που έχω μέσα στην σκέψη μου.
Άρα ο τίτλος τον γραπτών μου βγαίνει μόνος του [ ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΞΩ ] .
Σχεδόν όλα τα γράφω περιληπτικά διότι αν τα αναλύσω με λεπτομέρεια
θα πάρει πολύ χαρτί και μελάνι και ο χρόνος είναι περισσότερη ζωή.
Σε όλα αυτά αν υπάρχουν απορίες που σίγουρα θα υπάρχουν έχω τις απαντήσεις
και τα [ πως ]…

Δεν υπάρχουν σχόλια: