12 Φεβ 2024

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ & ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ

ΠΡΙΝ 13 ΧΡΟΝΙΑ
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ & ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ
Ο δημοκρατικός διάλογος κατά την γνώμη μου για να είναι μέσα σε πολιτισμένα πλαίσια πρέπει να τον διέπουν ορισμένοι κανόνες ,έτσι και εγώ τους τηρώ πάντα.
Οι κανόνες είναι να σέβεσαι την άποψη του άλλου, βέβαια χωρίς να σε προσβάλλει ο συνομιλητής σου, και να μην σου επιβάλλει με το ζόρι την γνώμη του ,αν κάνει έτσι τον περιφρονώ και τελειώνει η συζήτηση.
Εγώ αυτό κάνω ακριβός δεν προσβάλλω και δεν επιβάλλω την άποψη μου σε κανέναν όποιος θέλει ας την ακούσει .
Αν έτσι έχουν τα πράγματα τότε σίγουρα θα γίνει ένας εποικοδομητικός διάλογος με επιχειρήματα, που θα έχει ουσία.
Στην πολιτική είμαι αντικειμενικός, διότι δεν είμαι κομματικοποιημένος έχω ιδανικά, που πολλά κατά καιρούς έχουν πει κάποια κόμματα, αυτό όμως δεν μου στερεί το δικαίωμα λαϊκά να το πω, τις μπαρούφες τους να μην τις κατακρίνο, που δυστυχώς είναι πάρα πολλές, και τα καλά τους να τα υιοθετώ, από όπου και αν προέρχονται.
Στον Αθλητισμό πιστεύω σε κάποιες ομάδες σαν φίλαθλος, και όχι σαν οπαδός, διότι οπαδός σε ότι δήποτε, όχι μόνο στον αθλητισμό αλλά σε όλα , είναι σαν να είσαι τυφλός και δεν βλέπεις τα πράγματα όπως είναι πραγματικά.

Με λίγα λόγια του καθενός η άποψη είναι σεβαστή την ακούμε και ας μην την υιοθετούμε.
Εμείς της κάνουμε κριτική και λέμε την δικιά μας άποψη αν κάτι συμφωνηθεί είναι θετικό.

Δυστυχώς στην ΕΛΛΑΔΑ ο καθένας θέλει όχι να πει την άποψη του αλλά να την επιβάλει και γιαυτο δεν προχωράμε όλοι μαζί σαν ΛΑΟΣ.
KyrAgel-25 Νοεμβρίου 2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: