10 Φεβ 2017

Αυτοκίνητα και Δίκυκλα Αντίκες η Εξτριμ που κυκλοφορούν γύρω μας ακόμη!



Πολλές φορές στον δρόμο μας ή σε ένα μέρος που πάμε μια βόλτα βλέπουμε μερικούς οδηγούς αυτοκινήτων ή δικύκλων να έχουν οχήματα του παρελθόντος ή ποιο εξτριμ δίκυκλα, και όπως έχω και εγώ το μεράκι της ρόδας κάθομαι και τα περιεργάζομαι.
Γι αυτό έχοντας το κινητό μου ή την κάμερα μου μαζί τα αποθανατίζω βέβαια με το κινητό δεν έχω ευκρίνεια, αλλά το θέμα είναι η στιγμή για μένα.
Με τους οδηγούς που συζητάω για τα οχήματα τους, τους διακρίνει μια αγάπη! για αυτά μια νοσταλγία! και ένα μεράκι!
Οι μάρκες είναι ΦΙΑΤ – ΧΑΡΛΕΥ – ΜΟΣΚΟΒΙΤΣ – ΒΟΛΓΑ –ΕΜΤΣΙ-ΒΟΛΚΣΒΑΓΚΕΝ – ΓΙΑΜΑΧΑ-ΚΑΝΤΕΤ – και  άλλα διάφορα.

Κάθε φορά που θα βλέπω κάτι τέτοιο θα το προσθέτω σε αυτό το άλμπουμ:














ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ μια που πήγα έχω λίγο θέμα και από εκεί!





























Μια σπάνια περίπτωση βρέθηκαν 2 FΙΑΤ 125 - 45 ετών Οriginal μαζί!












Παπάκι με άριστη συντήρηση 1982.

 



































 

Δεν υπάρχουν σχόλια: