17 Μαρ 2011

Ασυμβίβαστος Καζαντζίδης Στέλιος ο θρύλος του λαϊκού μας τραγουδιού. Comments KyrAgel for Kazantzidis 17-Jan-11

ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ Ο ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ

Μου κάνει εντύπωση πως αυτός ο άνθρωπος ακόμη και μετά τον θάνατο του κάνει ακόμη και τώρα νέους θαυμαστές όλων των ηλικιών και φύλων άνδρες και γυναίκες ! Είναι επίκαιρος συνέχεια λες και δεν έχει φύγει από την ζωή.

Μου κάνει εντύπωση επίσης πόσο δημοφιλής τραγουδιστής, αλλά αποδείχτηκε ήτανε και άνθρωπος, που οι θαυμαστές του μιλάνε γι αυτόν με τόσο πάθος!

Δεν νομίζω ότι μόνο τον έκανε θρύλο το τραγούδι αλλά και η προσωπικότητα του που δεν σταμάταγε πουθενά αρκεί να δείχνει ότι δεν πρέπει να συμβιβάζετε κανείς έστω και με στέρησης με οποιαδήποτε πρόσφορα που του γίνετε η απειλή ενάντια σε μια συνείδηση που είναι ακέραια.

Το σχόλιο αυτό το κάνω διότι αυτός ο άνθρωπος μου άρεσε και ήθελα κάτι να εκφράσω και εγώ γι αυτόν ώστε να βγάλω τα μέσα μου έξω. KyrAgel(17/1/2011



stelios kazantzidis - tis gerakinas gios

Stelios Kazantzidis - Duo portes exei h zoh

Στέλιος Καζαντζίδης - Υπάρχω

Καζαντζίδης - Νυχτερίδες κι αράχνες

Ena tragoudi apo tin patrida ton pappoudon mou
Stelios Kazantzidis Konyalı (Κόνιαλης)

Δεν υπάρχουν σχόλια: